واکنش بهرام عکاشه به ماجرای موشهای آدم خوار در تهران
بهرام عکاشه میگوید بهجای اینکه درباره موضوعات ذهنی و فانتزی مثل حمله موشها به زلزلهزدهها حرف بزنیم باید به موضوعات جدی و اساسی مانند افزایش ایمنی در ساختوساز و افزایش توان مدیریت بحران پرداخت.
