روایت داور ایرانی از بیرحمی فوتبال آلمان
بابک رفعتی که چهار سال پیش به دلایلی دست به خودکشی زد و به همین دلیل از جامعه داوری آلمان کنار گذاشته شد، میگوید از مسئولان فوتبال آلمان کسی سراغی از او نگرفت زیرا آن خودکشی نتیجه فشارهای واردشده بر وی بود.

خبر های جدید ایران و جهان
بابک رفعتی که چهار سال پیش به دلایلی دست به خودکشی زد و به همین دلیل از جامعه داوری آلمان کنار گذاشته شد، میگوید از مسئولان فوتبال آلمان کسی سراغی از او نگرفت زیرا آن خودکشی نتیجه فشارهای واردشده بر وی بود.