خبر جدید دایی: ای کاش مربی نبودم آذر ۵, ۱۳۹۶ سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: داور دیدار سایپا و مشکی پوشان با لحن بدی مرا از زمین اخراج کرد.